22 Maj 2012

Dagen har varit helt okej idag.. lite mycket på morgonen med massa bråk som resulterade i att jag börja slå i saker och ting ! min panik ångest är helt klart underbar!

små saker som jag helt enkelt hatar kan få mig att gråta sönder, skrika sönder, eller helt enkelt gå sönder inombords.

nog sagt om det !

Just nu sitter jag och kollar på outsiders med min finaste mamma <3
imorgon får vi se vad som händer och sker, om vi skulle handla och kanske åka på present jackt till min pojkvän som ni antagligen vet har fyllt 21. <3

och idag så har jag klippt gräset medans mamma och Emma körde trimmern och grävde upp den lilla kanten som är kvar ute på vägen och på bjälkarna ! :)
så lite färg har vi allt fått på näsan, kinderna axlarna och brösetet, det tackar vi för !
jag hatar nämligen att ligga i en solstol och sola, så jag tar varje chans jag får med att klippa gräset eller något ute då jag kan röra på mig och göra massa saker som gör så man får färg ! :) .

men nu ska Fanny umgås med sin mamma <3

Måste även säga att jag är sjukt glad över att ha min finaste pojkvän som alltid förstår sig på mig ! <3

Puss / Fanny Wanberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0