2 Maj 2012

Tjilivippen bloggen !
Har inte kunat uppdatera min blogg så mycket pågrund utav att jag har varit upptagen :) .
Var iallafall den 26 tror jag ? hos psykologen och där sa hon att jag skulle skriva ner hur miljön är runt mig när jag blir ledsen och lite deprimerad. samt andas och sen skulle hon fixa en tid hos sjukgymnasten.
får se hur det går ! :)

under helgen , eller ah från fredag till idag så har min finaste, underbaraste och helt fantastiskaste pojkvän varit här ! <3 Har varit helt awsome ! <3
under den tiden har det varit massa mys med min pojkvän! mamma fyllde år, Grattis! :) <3  jag har blivit 20, haft min och min pojkväns 1 år och en månads dag ! <3
Pretty awsome på den med ! :) .
men det var iallafall SJUKT svårt att släppa min finaste på tågstationen, blir nog att snart flytta ihop <3.

men nu var det iallafall en liten Update, imorgon blir det in till komvux på orienteringskursen, barnmorskan och sedan hem, hoppas att det blir lika bra väder som idag ! :)


på återseende / Fanny Wanberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0