19 maj 2012

tjohopp !
Har inte skrivit här inne på typ 4 dagar ? har nästan tappat lusten till att blogga överhuvudtaget. vet inte vad jag ska skriva om !?

Idag har vi i familjen Wanberg fått massa gjort, Våran snälla granne kom hit och hjälpte oss att såga ner ett stort träd som rötterna har börjat äta sig in i huset på, som ÄNTLIGEN är gone so long.
och även massa stora grennar från äppelträdet, så nu kan vi även klippa gräset utan att behöva huka oss eller få grenar i ögonen mm.
och under den tiden kom vi även på att ta bort ogräs längst med vägen, och även på den stora träd balken eller vad man ska säga att det är !
så mycket blev gjort helt enkelt, vi fick även med en liten släpkärre race, då släpkärran lossnade och helt enkelt gled förbi bilen och ner i ett dike ! tummen upp för den :D

samt så blev min dag gjord när min pojkvän skickade sms på sms om att han kunde prata (han är nämligen på rollspel)
men dock så stod ju jag i duschen, så skyndade mig ut ur duschen, snabb torka och precis när jag skulle börja ta på mig så ringde han, så med telefonen i högsta hugg och nakenfisen wanberg på ingång ! neeh usch pinsamt att stå där och säga till personen man älskar att " nämen du vet att jag står här lite näck vettu " haha :D neeh men mycket skratt blev det och det som gjorde min dag helt enkelt ! <3

senare nu under kvällen har dagen försämrats lite, men tur är så ska jag ju ändå sova snart som tur är :).
får se om man kan sova..

och på måndag är det NP i matten, så damn vad jag måste ligga i imorgon ..
så håll tummar och tår för Fanny Wanberg på Måndag mellan kl 9 och 13 :)

på återseende / FannyWanberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0