14 maj 2012

Hejsan !
klockan börjar bli lite sent, den börjar närma sig 9 och min sömntablett börjar inta med stora steg, tänkte bara säga att jag inte har glömt att blogga, har bara inte haft tid eller lust det senaste.
så nu när jag ändå är inne så tänkte jag skriva lite om vad som har hänt under tiden.

Måste först säga tack till alla för alla presenter jag fick när jag fyllde år, tror inte jag skrev det sist !?
så här kommer ett tack till alla ! <3

samt så måste jag lägga upp lite bilder som jag har missat att lägga upp! <3



Fick den här grymt fina saken av min finaste pojkvän, massa kärlek i den var det och tack så super duper mega mycket ! <333



Även en bild på mig i min pojkväns tröja :) <3







och en helt awesome bild på min vovve när hon ligger med mitt täcke och kudde :) <3

så här fick ni en liten bild bomb så jag hoppas ni är nöjda.


Vad har hänt då som sagt ?

Har varit mycket med skolan, snart ett nationella prov på 4 timmar, samt fördjupningsarbete som ska lämnas in imorgon. även så ska en bokressention in och sen en muntliv redovisning.
så därav varför jag inte har haft så mycket td med bloggen, hoppas på mer tid nu med bloggen ! :)

mår inte särskilt bra idag, har nämligenn mått grymt dåligt det senaste, iförr går så spyde jag blod. meen nu har det gett med sig. Bara ont i revbennen och grymt seg, maraton lopp gånger 1000.



Har btw en awesome Pojkvän ! <3

Tjilivipen / FannyWanberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0