9 mars 2012

Var ett tag sedan jag skrev här men har haft fullt upp tills nu.
Har haft massa med skolan att göra, snart matte prov på ingång så måste prata med min matte lärare om att jág kankse måste gå ut pågrund av min panikångest. men peppar peppar så har det faktiskt blivit lite bättre med det :).
Fick även godkänt på textanalysen jag gjorde i svenskan ! Kanon !!

nu i ungefär 3 veckor har jag varit med min fantastiska pojkvän som jag innan inte hade sett på ungefär 2 månader eftersom han har hållt på att flytta, var sjukt skönt att krama om den där varma och fantatsiska människan som kallar sig för min pojkvän ! <3 vi var här i åtorp i ca 1 och en halv vecka, fick mina nycklar till lägenheten och sedan följde jag faktiskt med honom till vänersborg, tro det eller ej :) .
Kändes skönt att äntligen kunna följa med och bara vara med världens fantastiskaste pojk ! <3 Han visade mig lägenheten , köpte pizza och "shoppade" samt gick in på hemkväll och hyrde film och köpte såklart film, den vi hyrde fick så klart bli den efterlängtade Smurfarna ! :D
så vi stannade där från fredag till Måndag, så hann även träffa hans kompis Jazz.
Var kul att se hans liv för en gångs skull :) .

så följde min finaste med mig hem på måndagen så jag slapp än en gång att åka själv, helt underbart snäll är vad min pojk är :)
Måste även tacka honom för nack kudden och maghjärtat jag fick av honom :$ <3

och igår tror jag det var så lagade jag och min pojk mat till mamma medans hon var inne med morfar till pilgården i Degerfors.
och nu sitter jag här ensam för David var tvungen att åka tillbaka för att hämta sin nya dator han hade köpt, så nästa gång vi ses får bli helgen då våran 1års dag är , kommer bli underbart !! <3

Älskar min underbaraste !! <3


Men nu var det lite uppdateringar iallafall, nu är det unga mödrar så hej då :D / Fanny den där Wanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0