20 mars 2012

Hejsan hoppsan ! <3

min underbara och helt fantastiska huvudvärk håller på att komma tillbaka !..
Men men, någonstans måste leheterna ut eller ? :)
Nu sitter mamma jag och Tanja och kollar på Big Brother, dock så såg jag ju det redan klockan 11 igår kväll.
men äsch, det går att se en gång till ! :)

blir snart att hoppa i duschen också, för folket, just nu luktar inte Fanny gott , för en varm promenad på barkbanan med Tanja.
Gick la sisådär hon var ena studen lungt, och andra stunden så ville hon helt plötsligt springa maraton !
men hon är ju full av energi den där lilla söta saken, glädje på henne :) <3

Idag har det varit massa att göra, vaknade av att lilla Tanja hoppade upp i sängen och gedde mig massa puss :) .
gick upp drack kaffe , slog på spagetti vatten, hämtade posten åt mormor och morfar.
kom hem diskade , åt och la mig på soffan och sov !
kan säga att när mamma började städa så varken ville jag eller orkade jag gå upp ur den där attans soffan.
Har blivit så trött och sliten på sistonde.
men tog mig i kragen och gick upp för att hjälpa mamma, allt för min mammi ! <3
så strök gardinerna och fixade lite inne i stora rummet !
åkte till mormor så då fick det bli att hjälpa henne att ta utsidan på fönstret!
kom hem och käkade igen (A) höhö vi gillar mat sörru ! :D

och nu har vi varit på promenad med Tanja som jag skrev där uppe. tror jag ?
aja

nu ska jag mysa ner mig extra ordentligt i soffan !

på återssende / Fanny

12 Dagar kvar :$ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0