19 Mars 2012

Tjenixen !

egentligen ville jag inte skriva nu när min maan hade skrivit så vackert, men kan inte motstå att skriva av mig lite !
Dagen hade massa att erbjuda, vaknade och gick upp för att dricka kaffe, men mamma hade inte vaknat, lite ovant var det att sitta uppe själv utan att någon var vaken.
men efter ett tag kom hon upp och berättade att hon inte hade fått sovit inatt så det fick bli att passa upp på min älskade mamma <3 
så skalade potatis, diskade och plockade fram inför maten.
gick och la mig i ca 20 minuter för att tvätten skulle antagligen bli klar då, men så var det ju 10 minuer kvar.. så fick lägga mig en liten stund till, innan jag kunde slå av och sedan somna ordenligt !

sen somnade jag SÅ stenhårt. vaknade säkert än 10 minuter över 12 av ett sms som igentligen var det 3 smset från min Älskling <3  svarade så ringde han upp :) .

sen vaknde mamma och vi tog mod till oss för att dra oss in mot karlskoga och Degerfors för att handla , så det fick bli coop forum för att köpa perkulator till min maan <3
lidel för att köpa den där gudomliga colan !!
och sedan kronhallen, och kronhallen var tro det eller ej, den värsta affären idag ! Var så mycket folk som verkligen bara skulle fram ! var bara att knuffa och springa typ..
men tillslut kom vi ju till kassan och kunde betala och bege oss hem igen.

så nu har vi ätit kok korv med bröd och hamburgare. så in i nodens gott ! <3

och nu kommer den där lilla saken där jag bara MÅSTE säga tack till min underbara pojkvän som hjälpte mig att fixa bloggen eftersom jag är född till att inte kunna med datorer och dens språk ! .
Jag är sjukt tacksam för allt du hjälper mig med, hur du stöttar mig och tror på mig när inte ens jag tror på mig själv  ! <3
du ser mig på ett sätt som jag aldrig skulle tro att någon skulle göra, kärleken i dina ögon är sjukt fin ! <3
sättet du alltid kollar på mig när jag sover bara för att se så jag är nöjd, ligger bra mm.
finns inga ord för hur mycket det betyder för mig ! <3
du har alltid funnits där för mig, som min bästa vänn men nu som min underbara pojkvän, min maan min livskamrat !! <3
Jag älskar dig mer än du kan ana, jag önskar att jag kunde vara mer som dig, men du är one of a kind eller hur man säger, du är verkligen speciell och att jag får vara tillsammans med dig, finns inte ord för det !! <3
Tack för allt, jag älskar dig ! <3

nu ska jag snart kolla på Big brother, och sennare ikväll är det Maria wern, thihi en mys kväll helt enkelt :) .

på återseende / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0