17 mars 2012

usch, min huvudvärk börjar med storm steg inta mitt huvud IGEN ! börjar bli trött på det..
Idag har det inte hänt så mycket alls, gosat med Tanja, kollat på film och sett lite på ishockyn.
inte direkt min stil men men.
försökte även läsa den där nedrans boken " hemsöborna" . men Nepp den boken är verkligen ingenting för Fanny!
står ju så in i nordens dumt och så gammalt så man förstår ju verkligen ingenting. om det är en klassiker så kan dom väll göra om den så det står i 2000 tals stil. så vi på den tiden förstår lite också.
så nej panikångest på den där saken. mamma försökte även förstå sig på den , men även hon märkte att den var för svår.

kollade på Twilight break dawn, var helt okej !
inte lika "spännande " som dom innan, men riktigt bra, hade sina stunder då man vart tårögd och dom som man kunde skratta på .

Min pojkvän är på Kalas, hans fostermamma fyller nämligen år, så ett stort Grattis till henne på hennes stora dag :) .
så jag hoppas han får massa god mat och har det extremt trevligt med nära och kära, Älskar dig mannen ! <3

neeh nu ska jag nog ta på mig nattiskläder och invänta tabletten sen hoppa ner i sängen och vänta på att få prata med världens finaste, underbaraste pojkvän ! <3

tjilivipen och trevlig lördag / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0