14 mars 2012

Ny har lilla fröken Fanny Wanberg kommit ut ur duschen.
tror även jag stavade fel på duschen, men jaja.
Känner verkligen idag att mitt huvud inte är med mig. huvudvärken bara smäller och dånar i huvudet !
Idag fick det bli att strunta i svenskan, för min rygg har spårat ur och min isniasch nerv, "stavas" har blivit klämd.
så fick bli att bara gå på matten, där man inte direkt kunde tänka men ändå liksom, var värt det för genomgången på tavlan var fan inte lätt att förstå!

när vi kom hem gjorde vi pizza, vart sisådär , men mammas hemmagjorda är fan mycket godare ! :)
men tanja vart nöjd när hon kunde sno den rökta skinkan, nam nam på den ! tur att hon är söt iallafall :)

men nu ska jag vila, tjilivpen / Fanny

David Berg, Jag älskar dig !!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0