12 mars 2012

Jahopp.
nu sitter den här wanbergaren här igen :) .
Idag har inte min mamma mått så in i bombens bra , så det har fått blivit att passa upp på henne ! <3
så imorse gjorde mamma och jag rårakor och fläsk, Diskade undan kvällens disk som vart kvar sen igår.
Emma och jag hämtade mormor och morfars post, kom hem lagade havregryns gröt till mamma och diskade upp det medans Emma drog till mormor och morfar och gick ut med skräpet.
en dag som vart massa gjort iallafall.

Gick även in på itslearning och såg att jag var godkänd i diagnosen, textanalysen OCH referatet Vart as glad, för när David var här och jag hade tagit min magiska tablett, så kom jag på att "DAMN, det kanske står på itslearning om man klarade referat provet? " Och jajemän det gjorde det! awseome !!!
så det gjorde Fannys dag :) .

Min man är ute på vänersnäs och hämtar sin nya dator och skulle hjälpa fosterföräldrarna, min maaan de :$ <3

Imorgon blir det att åka in till 10 till komvux och göra lite matte, är bara 1.5 timme så det kommer gå super duper bra ! lite cola löser allt :) .
känns fortfarande skumt, att jag faktiskt var hos min man förra helgen ? haha blir förvånad varje gång , var as kul :) <3

Nu ska jag sätta mig med matte boken innan big brother, tyckte det var as kasst att Rodney kom tillbaka. han har redan haft sin chans till miljonen.. kanske var så att tv11 gjorde fel iallafall med utröstningen när han var inne sist. för varför ska han annars få komma in igen !? då skulle ju lika gärna förra årets vinnare Simon kunna vinna miljonen en gång till? Nej usch , skärp till er Big brother.

Jaja , på återseende / Fanny Wanberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0