2 Juni 2012

Har inte hunnit skriva så mycket nu det senaste, var ju den 25 hos min psykolog, vet inte om jag hade skrivit om det ??
Var iallafall en av dagarna då jag var som mest sårbar och naken, så för en gångs skull fick hon se hur den där skaddade Fanny ser ut. Och hon sa det även då att hon trodde inte så mycket på vad jag hade att säga, pga att jag såg så lycklig ut..
men den 25 så skulle jag även hämta David på tågstationen, en lycklig dag, men ändå hade vi planerat in både psykologen och hämta finaste, något som var mer krävande än vad jag trodde !
men helt klart värt att hämta bby, för gud vad jag saknade honom! <3
Iallafall, hon tror nu på hur jag mår, och vi ska babbla vidare om mina problem nästa gång vi ses och försöka med att kunna förbättra iallafall min vardag.

och även få hjälp med att slappna av så jag en dag kanske kan få slippa mina sömntabletter, för även hon säger att det är så sorgligt att jag som är så ung måste äta sömntabletter för att få sova. men sånt är ju livet right !?

Och även är det lite sjukt jobbigt att vissa av mina gamla vänner tycker jag är en tönt mm, pga att jag inte hänger med.. men såhär är det!
Jag klarar inte av saker på samma sätt längre, jag flyr från situationer som är jobbiga eller jag vet kan bli jobbiga, för jag vill inte vara med om panikångesten eller stressen bland folk, för en pinsam situation kan bli värre och då springer jag bara !
jag flyr även från min vardag , saker jag tyckte var kul förr som inte längre är möjliga.
jag kan inte åka till min pojk pga att tåget är en påfrestning, fall någon jag inte känner sätter sig breve, att den antingen ska gå över mig för att komma till sin stol som är inkräktande för mig, att den personen går in på min stol, min ställe, något som är sjukt jobbigt..
eller om jag måste gå över för att komma till min stol, jag vill inte vara ivägen eller inkräktra på den personens stol..
så jaah, ni som var mina kompisar som idag tycker att jag är tönt löjlig och bara inbillar mig.. nej det gör jag inte. men fine, ni får helt enkelt tro vad ni vill. för om ni inte kan acceptera den jag blivit med mina behov för en normal vardag,  så är det ju inte mitt fel att vi inte kan "umgås" utan det är erat problem som inte förstår er på eran såkallade "vänn" och det är väll det en såkallad vänn ska förstå !?

Jaja , nu ska man inte sörja spild mjölk utan gå vidare, ett steg i taget.

Bby kom ju som sagt den 25 :) . Han fick av mig en stekpanna och av två andra fick han en fritös , så han vart verkligen super glad, grymt fint att se :) <3
så det vart en helt klockren helg+ dagar som vart helt perfekta, ännu fler dagar som får mig att förstå att den där underbara personen kommer vara pojken jag en dag kommer säga ja till i kyrkan <3

så måste jag även ge en eloge *stavas* till min mamma som alltid står ut, skjussar mig över allt. löser mina utbrott när inte min pojkvän är i närheten för att stötta. <3
du betyder verkligen så mycket för mig, och jag vill verkligen aldrig bli av med dig, du har en stor del av mitt hjärta och du är en av mina bästa vänner, men dock en av två som förstår sig på mig ! <3 skulle aldrig byta bort dig mot någon annan mamma, jag har helt enkelt den BÄSTA mamman ever !
ÄLSKAR DIG ! <3



ska dra mig vidare, kanske ska ta den där attans promenaden som tyvärr måstes ta.. men men

Tjilivippen / Den där Fanny Wanberg som är stolt flickvän till den där snygga David Berg ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0