18 Juli 2012

God eftermiddag ! :) .
 
Nu är jag ensam hemma med min vovve och självklart med min broder Jimmy som har semester denna vecka ! Känns skönt att slippa sitta helt ensam hemma, inte lika tyst och dystert !
 
Älskar blogg.se mer och mer för varje gång jag går in, så gör mig inte besviken nu ! :D .
Min pojkvän är hos Johan med Jazz, fint att han slipper sitta ensam nu när han hoppar på kryckor och allting <3
 
Den 25 nu så ska jag in till psykologen igen, ska ju berätta hur det går med mina små utmaningar hon har gett mig. nu var det att vara på hemmaplan och verkligen försöka att hälsa på alla utan att kolla ner, försöka gå in i folkmängden istället för att vänta på att alla ska försvinna.
låter ju så sjukt att en sådan enkel sak som att kolla upp, är så svårt för andra. men som psykologen säger att det det är inte lätt , men man får jobba med det och acceptera det. Jag är som jag är, och man får respektera mig.
 
ska även snart försöka utmana mig och försöka ta mig till min pojkvän. ni förstår att tåg är nog det svåraste jag vet. jag har mina ögon i nacken, jag vill inte stå ivägen, trotts att jag vet att det är lika mycket jag som får stå där som alla andra. men jag backar ALLTID. samt stressen som för med tåg, bara att åka in på parkeringen i kristinehamn är en ah usch ! mår bara illa på en gång, mycket oväsen och folk som springer för att hålla tiden.
Neh usch tåg är inte alls så trevligt som man tror, inte med panikångest iallafall.  byta samtalsämne tror jag.

det värsta är att jag har inte alltid varit såhär, vist jag har varit blyg och väldigt nerstämd. men jag har ändå kunnat åka tåg utan att må illa mm.
men nu går det inte. jag är fortfarande blyg , men med mycket starka åsikter och rädd för vad livet kan ge med sig.  min psykolog tror att jag är väldigt stress känslig, att minsta lilla sak blir större för mig,
HATAR stress.
ska bli skönt att träffa henne igen iallafall ! :)
 
Vad händer hos oss då? Jag trivs så in i bomben i lägenheten, varje sak gör man med glädje och man riktigt slappnar av . ett plus helt enkelt ! :) .
 
neeeh nu ska fröken Wanberg gå och kolla på tv med hunden.
 
tjilivippen !
 
/ FannyWanberg
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0