13/7-2011

woho , det måste ha varit länge sedan som jag var här inne, blogg.se är ju uppdaterad, fräsch och rolig att skriva på nu ju ! en tummen upp till nya blogg.se ! :) .
samt så älskar jag att det blir små röda streck när man skriver fel, eftersom jag gör det grymt mycket. men nu när jag ändå skrev det så försvann det , men det kommer nog tillbaka om jag lockar lite på den ! :D .
 
Vad har hänt i denna lilla flickas liv då !?
haha igentligen inte så mycket om jag ska vara ärlig, hon har bara levt livet, sakta men säkert :) .
 
Min underbara fantastiska pojkvän var här för lite mer än en vecka sedan. saknar honom extremt, och att han kom hit var nog det fantastiskaste som någonsin kunde hända! <3 Just det att han alltid finns, vått som torrt och stöttar och bara är allmänt bäst.. Jag är helt klart lycklig med den där mannen som är min pojkvän som jag än dag kommer säga ja till i kyrkan, för hela min kropp skriker att han är den rätta, det är  han jag kommer spendera hela mitt liv med, bli gammal och grå och lyssna på gammal knastrig musik, fast om jag känner min man rätt, så kommer det inte vara så knastrigt, för ovasett vilken ålder så kommer han vara en riktigt gammal gubbe som ska ha allt  det nya inom högtalare, mobil, you name it ! men jag älskar honom lika mycket för det ! <3 jag är helt enkelt förälskad i den där underbara mannen ! <3 Mitt liv är hans liv och vi bygger en underbar framtid tillsammans ! <3 :) .
 
nu kan jag ju inte bara prata om min kärlek till min man ju, Puh det är svårt att sluta när man väl har börjat och vet man vill här i livet ! :) .
 
som sagt min pojkvän var här, även han tyckte att vårat monster till vovve var lugnare och mycket mer harmonisk .en tummen upp för den ! :D .
han lyckades även få en spricka i foten och hoppar numera på kryckor!  önskar att jag vore med honom och kunde hjälpa honom nu när han är..... hoppande ? :)
 och förlåt än en gång bby, och hoppas det släpper snart ! <3 Jag älskar dig!
 

jag trivs som fisken i vattnet här, det är skönt att kunna göra massa sysslor och ändå har energi kvar!
Så numera så städar vi varje vecka på torsdagar uppe i våran lägenhet, sedan på fredagen så städar vi nere hos våran mormor och morfar snett under :) .
Luktar ju så in i bomben gott med ren och fräsch lägenhet, bara inte golvet försvinner så mycket som vi svabbar golvet ! haha :D .
 
Idag då ? jo då ringde min finaste och sa godmorgon och att han skulle spela rollspel med Jazz, Johan och pojkarna från Göteborg, kan nog vara skönt förn och vara med Boysen nu när han är lugn och fin efter en vecka hon hans fosterföräldrar ute på landet :) <3
Lagade mat med mamma , gick och la mig en stund på soffan, vaknade av att Emma var borta, hon hade tydligen åkt utan att säga hej då till mig ! :D
 
städade hos mormor och morfar, gick och plockade blåbär till en blåbärspaj och sedan hittade vi även kantareller till kantarellomelleten, det blev en halv påse med kantareller, tänk vad mycket guld man kan hitta i skogen ! :D
 
kom hem, så åkte mamma med Keith upp för att hjälpa honom att måla någon trailer?
jaja och då bestämde jag mig för att rensa och steka dom där kantarellerna, och kan ju erkänna för er att det råkade slinka ner 2 mackor med kantareller på, men shhh ! :D
blev även en lång promenad med Jimmy och min vovve, så nu ligger hon fortfarande slut på golvet efter ungefär en timme.
så nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så vi kan laga mat och baka lite !
 
Men nu ska jag dra mig , tjilivippen ! :) / Fanny Wanberg
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0