6 Januari 2012

Yaay nu äntligen går det att komma in på bloggandet..
igår så kom jag inte ens i närheten av blogg.se´s sida. hmm underligt..
Idag står det spagetti och hemmagjord köttfärssås ! muuuums

och nu måste man ju även skriva om vad som hände och skedde igår, kan säga att jag vaknade med världens leende , från att drömma en underlig dröm till att telefonen ringde och väckte mig, och TILL att det var min finaste pojk på andra sidan luren ! ren kärlek i hela kroppen på den ! :) <3
så efter det samtalet var jag sprallig lycklig överväldigad och helt kär :D
så sprang omkring här som jag vet inte vad.

Mamma och dom åkte in senare för att handla inför helgen.
så medans dom var ute så slängde jag i 2 tvättmaskiner, gick ut och slängde 3 påsar med skräp, hämtade posten tände tomten städade stora rummet samt gjorde nytt kaffe !
var rätt kul att komma igång igen :) .

senare blev det Oc Unga mödrar duschen Grays anatomy och bigest loser ! :D
och jag har fortfarande ont i huvudet, har haft det ett par dagar nu , så kanske är det dags för dom där glasögonen att hoppa på näsan igen !

idag då vad händer nu ?
vet att syster ska på ishockey så KANSKE kommer vi iväg till mormor och morfar, det hade inte suttit fel ett dugg !! :D
saknar dom små liven ! <3

saknar även min fantastiska pojkvän, är helt enkelt lyckligt kär i världens finaste man i världen ! <3


meeen nu ska jag se om mamma behöver hjälp :)

tjilivipen / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0