31 Januari 2012

Japp, som sagt var sjukt länge sedan jag skrev här. men det har varit fullt upp.
hela förra veckan var jag sjuk , så jah det blev att vara hemma.
den här veckan har varit full pakad..
men tack varre min orienteringskurs lärare så fick jag massa hjälp med att ta bort några kurser eftersom jag har en kurs för mycket, plus att när jag sa att jag hade panik ångest och stress. så tyckte hon att även då när jag hade tagit bort en kurs att det var för mycket för en med panik.
så antagligen försvinner engelskan också.
i Måndags hade jag orienteringskurs samt möte med Åsa. gjorde även 2 diagnoser.
sen vid 14.30, så hade jag genomgång i Aulan om språkriktighet, tråkigt att bara sitta still tyst i över en timme.
men det duger, tempot är faktiskt okej :) .

idag åkte vi in vid 10 för att ha matte, och lärarna västa retar mig och bara " Mvg va? och pekar på mig bara för att jag ligger först och fortsätter jobba.
så nu ska jag bara göra ett "del" prov innan jag börjar med procenten, så det känns faktiskt sjukt bra ! :) .


sen senare så åkte vi in till Degerfors för att åka in och hämta mormor och morfar hos mormors syster, var skönt att se dom igen :) .

och förut så hlälpte min man mig att få fram det där "del" provet.
för tydligen hade lärarna gjort så när man öppnade den filen var man tvungen att ha en dyng dyr office för att kunna se alla tal..
men min man skickade massa filer och ändrade så till slut så gick det verkligen att se och kunna skriva ut ! :) .
så han ska ha stort tack ! säger bara att en datanörd borde alla ha i sina hem :) vad vorre man utan dom !?

och så fick ju underbaringen sina nycklar till lägenheten redan idag ! snabbare än det var planerat , så en energisk pojk som är redo för livet är vad man blir mött av när man ringer honom :) <3


men nu ska jag snart ringa honom , tjilivippen / Fanny Wanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0