3 Januari 2012

Haha läskigt när man ser hur lik visa folk är på sättet, Usch !
Nu sitter man och kollar på Oc som följs av Unga mödrar, MUMS !
lyssnar även på kärleks musik och smsar med bby boy ohoj ! :D
sen så är det ju såklart Grays anatomy, mitt och bbys favorit program, tyvärr är det inte dagen vi kan dela programet med varandra i famnen på honom, det hade varit sjukt bra annars ! <3 men sådan tur har man ju inte såklart..
min mamma ville iväg förut för att hitta en vovve som sprang iväg från Svartå trakten på nyårsdagen, men en del är inte lika angagerade i att folk kanske saknar sin familjemedlem.
vem vet nu i denna stund kanske en liten unge saknar sin fina hund.
jag vet ju hur jag hade varit om min älskade Tanja hade sprungit iväg, hon är inte mycket för världen men för en person kanske den är hela världen.<3
en vovve kan skänka så mycket glädje genom att bara finnas.

Måste även försöka att komma tillbaka till min dagsrytm, båda jag och David tror att det är därför min mage blir som den blir.
gillar ju inte när saker och ting bara händer utan att vara planerad.

och min mamma var super duper mega snäll och ringde till vuxenpsyk, för degerfors kuratorer har inte hört av sig än.. det var ju ovanligt för att vara degerfors !?
så mamma ringde ditt och berättade att jag ville ju få iordning på någonting innan skolan började, men att när ingen vill kontakta mig så skiter sig allt.
så hon där inne fixade så dom skulle ha ett möte.
så mamma tog även upp om min pappa att han tog livet av sig och sådant så nu förstod dom lite bättre.
lite mer kött på bennen som man säger !?

och snart börjar ju skolan ! WOOP WOOP :D

saknar även min fis som är iväg till Arbetsförmedlingen nu. <3


nu ska jag boka ner mig i soffan innan det börjar , sen ska jag leta reda på en bok Fanny ska läsa ikväll, tror det blir mer lugnande så :) .

tjilivipen / Fanny Wanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0