14 Januari 2012

Japp, jag lever efter fredag den 13, inga blåmärken eller skrubbsår ! :D
Pappa köpte pizza åt oss alla igår så det var riktigt smaskigt !
sen kollade jag på tvn, pratade med pojkvänen och sedan hoppade jag i sängen , sov faktiskt mycket bättre inatt mot vad jag hr gjort det senaste, den tackar vi för !
Jimmy börjar även bli på bättringsvägen så det känns också sjukt underbart !
och på Tisdag, japp ni hörde rätt, så börjar Fanny skolan :D .
nervös men Ändå sjukt taggad, kommer bli skit kul! :)

och ikväll blir det antagligen mormor och morfar medans pappa och syster är på ishockey, gillar min mormor och morfar ! :)

sen vart man ju lite irriterad imorse när syster hade lovat att komma hit och hjälpa till med maten, var liksom dealen för att hennes kille skulle komma, men än en gång så håller hon inte vad hon lover, typiskt !
men men.
så idag gjorde vi mos med strömming och risotto till oss som inte gillar det (aa) puuuh tur det !

meeen nu ska jag fånga dagen, hejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0