10 Januari 2012

usch börjar bli så orolig nu för imorgon ska jimmy sövas ner och det känns lite läskigt.
och eftersom vi har tanja så får Emma vara hemma med mig , så mamma får vara själv.. och alla som känner mig vet att jag inte gillar när folk är själv, eftersom jag själv hatar att vara ensam !
men vi får se hur det går.

mins faktiskt inte så mycket av vad jag har gjort under den här dagen, vet iallafall att jag håller på att bli sjuk meeen det kommer nog försvinna ut ur dörren :) .
desutom vaknade jag utav att jag var på så sjuuukt dåligt humör... har verkligen inte kunat sova alls bra på ett tag nu , tror det är det här husets fel..
så får se om det inte ger sig om man drar bort och sover i brors lägenhet.
för en sur Fanny är ingen bra Fanny :D

saknar ju även min prins, så humöret är verkligen inte på topp !



neeeh kolla på full frys och sedan ta tabletten och sova ! :)

på återseende / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0