1 Januari 2012

yaay jag skrev året rätt på första försöket, men kan erkänna att jag kommer antagligen skriva fel år massa av gånger. något ni får ha förstående för :) .

Har inte kunnat skriva innan pga att blogg.se dampade lite tror jag, fick ingen kontakt med sidan iallafall så jaah.
nu är jag här iallafall :) .

Idag är det ju som sagt den 1 Januari, och jaah vad säger man mer än att IDAG är det min och Davids 9 månaders dag, dom bästa 9 månaderna i mitt liv <3
och vi kommer fira fler dagar, månader , år samt evigheten tillsammans och jag ser fram imot det varje dag, ingen kan göra mig lyckligare !! <3

hänt idag då förutom VÅRAN dag, gillar att säga det (A).
Vaknade av att det var kallt ute, vid 8-9 någon gång så började det snöa.
gick och lade mig i soffan efter maten och sen när jag vaknade vid 11 så var det iallafall en 7 cm med snö på backen..
vart ingen glad Fanny, för kunde ddet inte ha kommit till jul så kunde det lika gärna kvitta nu !
bara kallt och blött..
nyss så gick syster och jag ut och skottade bort plog kanten som vart när traktorn plogade på vägen här ute.
Var verkligen TUNG och BLÖTT snö..
Gillar inte det heller ! :D

ikväll ska syster sova i brors lägenhet så ikväll blir det en natt för mig själv, kan bli mysigt det med! :)

hoppas på massa bra på tvn också.

Tjilivipen / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0