7 Februari 2012

Ujujuj imorgon kör Ronny upp igen, hoppas inerligt att han klarar det nu ! :)
Blev att vara hemma idag.. duma elaka förkyldning, nu har halsonten gått över till hosta och allmänt jobbig irriterande smärta i halsen, som man hade massa kak smulor liggandes där .

Pratade med pojkvänen förut så då skulle han ta sig till trollhättan för att få tag på internett och kabel till tvn :)
så ikväll blir det att kolla på Grays anatomy samtidigt, vem vet , islutet kanske vi sitter i samma soffa? hm hoppas det iallafall :)

Jag Älskar dig ! <3

Jag skulle aldrig släppa din hand ! <3


Känns sjukt bra iallafall att jag har hamnat i rätt armar, i den trygga och helt fantastiska personlighetens armar ! <3
Jag vet redan idag att jag kommer inte släppa den här underbara mannen, ALDRIG. om jag skulle få frågan idag skulle jag kunna gifta mig med honom, för med honom finns en bra framtid, ett helt fantastiskt äventyr.
Jag skulle veta att han kommer ta hand om mig, för just David Berg, är personen som bryr sig om och stöttar mig ! <3 jag är hemma helt enkelt ! <3

och snart kommer dom och ska gräva upp våran infart... för vårat avlopp är tydligen trasigt..
så vi får antagligen ställa våran bil på gärdet.. för dom ska gräva djupt och eftersom det kan bli rasrisk så var det lika bra att flytta på bilen. YAAY....

får se hur det går.
hoppas på att bli bättre snart iallafall,

på återseende / Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0