6 Februari 2012

Hm nu började jag verkligen fundera på om mina förra rubriker, om det står Januari på dom !?
aja , :) .

Inatt sov Fanny Banny Wanberg med Mamma och fröken Tanja, så sjukt mysigt, förutom att Tanja trycker sina tassar under min kudde så mina kuddar vart sten hårda.. så halv nackspärr men sånt är livet , sånt är livet, så mycket tassar finns det inte här ! :D skoja , nynna för mig själv en liten visa :) .

Kollade även en sväng på Wallander med mamma, dock hade jag ju redan sett den, men inte mamma så vad gör man inte för henne liksom ? <3

Idag kanske det blir att åka in till Karlskoga för att kolla efter det där hjärtat jag ville köpa till David, sen kanske köpa Tvn till mormor och morfar, mormor är allt riktigt sugen på en Plattis  ! :D

Idag får även David sin tv till lägenheten så hans första fråga igår var " Älskling, vad är det som går på tvn imorgon ? "
Han brukar nämligen aldrig kolla på tvn, men efter att ha varit här så tycker han väl att det var mysigt det också :) <3
Min Fis de ! <33

så idag på tv fronten blir det " Oc , Unga mödrar, AFV , Grays anatomy och Sofias Änglar :) . full späckat helt enkelt.

Är fortfarande sjuk , inte så stor förändring där inte ! men hoppas på att det hinner försvinna innan genomgången imorgon.. så man iallafall orkar gå på den lilla gulliga saken :) .

Meeeen nu ska nog fröken Fanny ta med sig Fröken Tanja in i sängkammaren och mysa :) .

på återseende / Fanny den där Wanberg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0