5 Januari 2012

Hejsan ! :)

såg att det var några som hade komenterat mina senaste inlägg, måste tacka EvaLena för komentaren, och säga att vi faktiskt inte har samma ögonfärg igentligen, normalt har han ljusblå gråa ögon men hans ögon ändrar sig efter vilket humör han är på :) .

sen fick jag ett annat som det inte stod något namn på så får helt enkelt kopiera texten. det stod

"Va negativ du är mot din syster jämt, du kanske ska tänka på hur du själv är?"
Nu är det såhär , att jag blir väldigt lätt irriterad när man inte respekterar eller lyssnar på dom äldre eller sina föräldrar. särskilt när man bor hemma och får allt serverat.. sådan är jag som person.. så du får helt enkelt accptera vad jag skriver, eller annars sluta läsa.

Hur är det idag hos Familjen Wanberg, jo vi är sjuka hela högen.. snoriga febriga och halsont.
men såg på schemat att vi hade ju ingen svenska imorgon ! 
Tydligen hade lärarna studiedag, och eftersom det var obligatoriskt att lämna in ett arbete till imorgon och det var tjock text på svenska schemat.. så fick jag för mig att man skulle åka in, men ack vilken tur jag hade som kollade its learning och tyckte att det var konstigt och kom fram till en slutsats, så en dag extra att friskna till på :) .

så senare blir det att försöka göra te i en större mugg, för Fanny är ingen te människa, har aldrig varit kommer aldrig bli, men alla säger att man blir friskare fort av det så jah vad gör man inte :) .

Emma och jag var förut borta i affären och köpte näsdukar, men dom hade inte äpple halstabletter :( . sad face !

neh nu blir det att vänta på mat, 

tjilivipen / Fanny Wanberg 


Kommentarer
Postat av: Evalena

Det ser ut som ni har samma =) Najs att det ändras så där med humöret =)

2012-02-05 @ 20:08:15
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0