3 januari 2012 nr 2

Jao det fick bli ett inlägg till, jag bjuder på den helt enkelt :D

på kvällen nu blev jag mycket gladare på två sekunder. min David ringde , så sa han bara "  Just ja, jag vill att du ska ha en nyckel också! "  IHHHH vad glad jag blev !! :$ <3
Jag Älskar dig ! <3


dagen idag då, gjorde mat med mamma, lite tjaffs vid matbordet, sov en stund, fick åka in och hämta min lotsas pappa vid lastbilscentralen. Gjorde hemma gjord pizza pratade med bby :$ <3
fick mamma att NÄSTAN spruta ut öl ur näsan ! :D
gosat med Tanja såklart :) <3

och nu ligger jag i soffan, kollade nyss på mästerkockarna och nu är det Mythbusters, så en helt okej Fredagsmys dag :)

L Y C K A helt enkelt :) <333

har även gjort matte "provet" så ska börja med procent imorgon , Känns helt fucking awsome !

tjinixen / Fanny

Kommentarer
Postat av: Evalena

Vad söta ni är och samma ögonfärg och allt ser det ut som i alla fall =)

2012-02-04 @ 17:12:06
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0