3 Februari 2012

nu blir det blogg time..
men vet igentligen inte om jag känner för det, Familjen Wanberg är nämligen sjuka.. halsont feber och snorriga.
och igår hade jag nämligen världens huvudvärk så musklerna ville inte gå ner .. så det slutade med att mamma fick massera och dra ner min axel så jag kunde sova efter en 20 minuer.

hur går det för Fanny i Komvux då ?
Fanny gick hela veckan !
första gången på länge så Fanny känner sig grymt stolt och exalterad :) . komvux är livet !!

idag blir det inte så mycket prat med min pojk på förmiddagen, för idag ska han på sin fosterfasters bigravning, så får se hur han mår sen, älskar ju han :$ <3

och snart får även emma besök. känns inte riktigt bra när ingen av oss mår bra, plus att Emma inte gick till skolan men men.. hon får väl skylla sig själv när hon inte hinner med tempot.

Har även lämnat in bearbetningen av diagnosen så nu är det bara matten som ska göras innan jag kan ta helgen ordentligt.

ikväll blir det hemma gjord pizza, så in i helvete gott ! mammas pizza is the shit, the damn thing nam nam..

nu ska sjuklingen försöka hitta på något , tjilivipen / FannyWanberg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va negativ du är mot din syster jämt, du kanske ska tänka på hur du själv är?

2012-02-03 @ 20:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0