15 Februari 2012

dagen efter alla hjärtans dag för att vara mer exakt :) .
Just nu pluggar jag sten hårt med matten och Referat provet till fredag, så min man skickar olika texter som jag ska göra om till referat, så han hjälper mig extremt nu :) Tack finaste !! <3

nu kollar jag efterlyst med mamma, snorriga och gulliga är vi, imorse svimmade jag nästan antgaligen för att jag knappt får luft tack varre nästäppan, men men det ger sig nog snart.
så stannade hemma, skickade till Christina och hörde hur jag skulle öva inför Referatet.
eftersom jag absolut aldrig skulle ha klarat av att gå, eftersom jag varken kan sova , äta eller något sådant som jag brukar.

men får se hur det går imorgon, har dubbelpass med orienteringskursen.

annars tar man det igen på Fredag !

tjilivippen ! / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0