2/12-2012

Ni har säkert redan räknat ut att det är första advent, och så klart så är det även dagen efter min och min underbaraste pojkväns dag, vi firade 1 år och 8 månader igår. <3 och i och med det så bakade mamma och jag lussekatter, mjuk pepparkaka och så mös jag massor med våran vovver eftersom jag inte kunde fira denna underbara dag med min finaste ! <3
Men det gick bra, saknar honom bara så mycket just nu ! <3
Varje dag utan honom är svårt att ta sig igenom, men med små myrsteg och inom en snar framtid så hoppas jag att vi har flyttat ihop så man slipper vara utan den där underbara mannen ! <3
 
Usch det har hänt så mycket nu så jaah det går runt i huvudet, hände ju en sak den 27 som jag inte vill skriva ut här eftersom jag inte vet vilka som läser, och jag vill inte ge ut mig hur som helst så att vem som helst kan hälla salt i mina öppna sår eller hur man säger.
så antingen får ni fråga men man vet aldrig om jag berättar för det beror på helt på mig! .
Men efter detta har jahg mått rätt nere i skiten. deppen kom tillbaka på 2 sekunder och jag känner nu att ska det aldrig ta slut !?
jag försöker iallafall vara posetiv för att inte förstöra mina dagar för mig själv, tjänar ingenting till liksom ! 
 
Ikväll ska vi spela Bingolotto med familjen och då ska vi även ha levande ljus, lussekatter och mjukpepparkaka på bordet så man kan sitta och ha mys, det behövs allt nu när det är såhär himla kallt ! :) .
 
väntar även med på att lägga upp en bild på våran bil, för i torsdags skulle vi in till Degerfors och vi skulle backa, och det dundrade och brakade som fan och bilen stuttsade som jag vet inte vad.. så skulle vi åka framåt, TVÄRSTOPP, gick ju inte att åka någonstans, så höger bak bara låste sig och vi kom ingenstans..
så jaaah jag tycker inte han förtjänar att vara med förens bilen har vissat att den inte ska svika oss ! .
Bilen går föresten bra än så länge, handbromsen hadde låst sig så det var bara det !
Tycker det var tur att vi inte hade kommit en bit på väggen och det hade låst sig då för då vet man ju aldrig vad som hade kunnat hända. 
 
 
Nu ska jag försöka få tag på min maan innan Bingolotto, på återseende / FannyWanberg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0