18/12-2012

Nu hade jag tänkt skriva lite om min finaste pojkvän, så om ni andra inte orkar läsa, Bay bay ! ;)
 
David Berg ! 
Du har fått mig ditt där jag alltid har velat vara, nu under en tid när vi varit ifrån varandra har jag verkligen varit till besvär, jag behandlar dig inte på det där sättet som jag alltid vill göra för jag vet att du verkligen förtjänar allt gott i världen ! <3 
Du är ju den som lyfte upp mig ur botten när ingen varken såg mig eller förstod mig, men det gjorde du ! <3 
ser fortfarande framför mig första dagen på den där bänken i Karlskoga, jag kan inget annat än att le varje gång man går förbi där, det är våran bänk, din och min, om den vore till salu så hade jag nog köpt den för att uppleva det där miinnet när du väntade på mig, första personen som väntar på lilla mig :$ <3 helt underbart ! <3
Och sättet du alltid får mig att kännas som den vackraste genom dina blickar, ovasett hur rufsigt mitt hår eller vad som helst egentligen ! <3
du är mannnen i mitt liv, den där underbara personen som jag kommer leva resten av mitt liv med ! <3
du lyfter upp mig som ingen annan !
du gör mig hel som ingen annan !
du gör mitt liv värt att leva genom att finnas !
du gör mig till den jag är !
du gör mig till den lyckligaste i världen !
Kanske en dag kanske du gör mig till fru och mamma också !? <3
Ingen vet och det är nog inte meningen att man ska veta det heller. Men jag vet att det är dig jag vill spendera hela mitt liv med ! <3
 
Jag älskar dig David Berg, över allt annat, då, nu och föralltid, hand i hand genom livet vi ska gå, vi mot världen världen mot oss! <3  
                                                                           
  
                                      
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0