7 Augusti 2012

Hallå !
 
Nu har jag ju som vanligt unte uppdaterat så mycket, varit mycket med att helt enkelt umgås med min familj, något som jag hellre läger ner min tid på.
Idag var mamma och jag inne på komvux och fixade det sista som antagligen kommer lösa sig innan den 22 nu när skolan börjar. det trista är att den 22 ska jag vara hos psykologen, så vi får se vilket jag kan välja bort under den dagen på bästa möjliga sätt !
 
och tro det eller ej, men jag klarade av dagen , där det fick bli, Komvux, Ö&B Lidel apoteket och kronhallen på en dag, något som jag vanligtvis brukar få panikångest för eller annars kraschar min mage , men nepp, det finkade galant, sen direkt efter att vi landade på hemmaplan så drog mamma, jag, mormor och morfar ut och plockade svamp, nästan en hel påse till Ante våran gamla granne som frågade oss dagen innan om vi fortfarande var ute och plockade svamp om han kunde få lite om det blev över. så ett skäpp kommer lastat till han :) .
 
Min underbara pojkvän ska ju som sagt antagligen fixa min blogg inom kort, kommer bli sååå fint :$ <3
 
Har även varit på sååå sjukt bra humör det sista, känner att jag har koll på livet ! .
 
neeej nu börjar min sömntablett ta form. så det får bli att lägga sig framför tvn tills Emma kommer och håller på med mitt hår medans jag kliar hennes benn :)
 
på återseende / Fanny*
 
David Berg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0