30/8-2012

Tjoo.
 
Hinner inte skriva så mycket idag, blir nämligen pannkaka som står på schemat. så skriver bara lite snabbt om vart jag har varit.
 
Nu har Fanny Wanberg börjat på Komvux igen. så den här terminen kör jag bara deltid pågrund av att jag inte kom in på en kurs.
så det fick bli svenska och engelska.  Svenskan har jag tsm med min syster, dock har jag hunnit kommit en bit, men en del får jag göra tsm med henne :) . Har även prov imorgon i svenskan om krönika. men jag förstår fortfarande inte vad som menas med en "krönika" våran lärare är inte världens bästa lärare. hon berättar snabbt så man inte hinner att anteckna, och berättar inte precis allt man behöver veta.
men det kommer nog gå bra ska ni se ! :)
 
igår åkte min finaste pojkvän hem. helt sjukt vad jobbigt det var att släppa honom när han skulle med bussen. 
men ni kommer antagligen få bildbomber på massa kort jag tog tsm med honom :) vi plockade även kantareller, svamp och fiskade när han var här, sjukt kul och verkligen underbart att umgås med den där fina personen ! <3 
 
så nu har ni fått en LITEN uppdatering :) .
 
 
på återseende / Fanny Wanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0