8 april 2012

Hejsan svejsan! :) .

dagen efter att ha haft påskmiddag hos mormor och morfar, måste bara tacka grymt mycket för maten och sällskapet !
det var sjukt trevligt och roligt, vi brukar nämligen bara fira jul tillsammans , men nu så kom mormor och morfar på att vi kanske borde fira påsken tillsammans också, så alla var med på det och det var inget misslyckande iallafall :) .
jag gillar ju dock varken julmat eller påskmat så Fanny fick äta mammas Taco. men det tackar man ju inte nej till heller :) .

försökte nyss att plugga matte, men det går ju verkligen inte ! min lärare sa att dom 3 förra kapitlerna var dom svåraste och att det nu skulle gå as lätt och fort.. jo men tjenna! kan ju inte det där med kvadratcentimeter och kvadratmeter samt med grafer och annat konstigt !
neeh usch och fy !
men ska försöka en gång till sen så får vi se om det går bättre så att jag kanske bara hade hjärnsläpp. men det tror jag nog inte, eller ah det hoppas jag inte ! :D

så får vi se om Fanny kanske firar sin 20års dag nere i vänersborg, får se hur det blir, för min maan ville att jag skulle ner ditt för han ville baka tårta och så skulle vi hyra film och tända ljus och ha det mysigt !  låter ju helt sjukt awesome !
men dock blir man lite sådär fundersam för man har ju ALDRIG varit borta när man har fyllt år, skulle kanske kännas konstigt.
men får se hur det blir, för hade ju varit sjukt kul att vara hos min finaste ! :)

sen får man ju inte glömma att han fyller ju år den 6 maj, så måste även komma på en bra föddelsedagspresent att ge honom, något betydelsefyllt och fint ! :) <3

men nu ska jag försöka att dricka lite cola och sedan lägga mig innan jag ska försöka plugga. samt försöka kläma in en dusch ! :D

på återseende / Fanny Wanberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0