Vad Vorre Jag Utan Dina Andetag !? <3

Ujujuj , dagen började med att jag gick upp fick i mig Kaffe och drog till min mormor och morfar och lämnade in tidningen och sedan klippte lite gräslök :)
gjorde läxor bland annat gjorde jag klart matte läxan till på måndag , svenska och engelska och sedan även matlagnings saken . har bara några frågor kvar sedan kan jag säga att jag tar "helgen " :)

tog även en promenad med Emma till Lantmännen och tillbak , ingen lång tur men den dugger :) .

snart är det även Åtorpsmarken , hihi som man har längtat , iår kommer det bli 1000000 ggr bättre , för det här året ska min maan vara med mig :) <3
Gaaah finare kille kan man verkligen inte hitta , jag har helt enkelt hamnat rätt här i livet ! <3

Neeeeh nu blir det att försöka få igång youtube.. för den här datorn börjar jag hata extremt ..

hejs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0