trudilut !

Hopp , nu sitter jag här och är extremt sugen på något att sitta och mumsa på men vet inte vad riktigt , har iallafall kommit på att det verkligen inte är sega lätt saltade chips.. usch !
men kommer nog på något framåt kvällen.

väntar även på att Grays anatomy ska börja , favorit program.se

det blev att vara hemma idag pga att jag hade feber , fortfarande ont i huvudet sen gårdagen.. även så snurrade hela min värld och det var verkligen inte på ett bra sätt.
jag la mig i soffan sen för att sova, vaknade av att jag inte kände ett skit i ena bennet , försökte få av mig strumpan för trodde jag hade blodstopp eller något, men nja det var la tabletten som gjorde det för tydligen är det en biverkning.

Var även med mamma till skogen , så innan det blev det cornflakes , druvsocker och 2 alvedon.
slutade med att jag trillade på en stor sten så mina fina helt fantastiska byxer gick sönder. har även ont i en handled..
underbar dag helt enkelt (y).

fick även åka till degerfors än sväng också , så missade nästan hela unga mödrar, men jag missade iallafall inte Grays anatomy ! :D

efter mig älskade program blir det antingen att börja med att översetta min engelska läxa eller duschen , vilken ordning får vi se hur det kommer , men det kommer hända iallafall :) .
ska även plocka ihop för morgon dagen , så håller vi tummarna på att febern försvinner !

Dagens bästa köp var helt klart druvsocker för nu slipper jag gå till skolsyster som verkligen inte fattar mig . för allt hon säger låter hela tiden som jag skolkar och jag pallar verkligen inte med henne..

och fortfarande rullar det runt i huvudet " vad fan är jag sugen på ? "
hmm jaja det kommer väll fram tillslut ! .

igår hade även Fanny Namnsdag , namnet var Adela , så jaaah grattis till mig :D .
och det är fan inte många dagar kvar innan marken är , och min bby :$ ihhhh ! <3

neeeh nu ska jag kolla på AFV innan grays <3

alla vet hur dom når mig !

hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0