Prutt..

Har haft grymt ont i huvudet hela dagen .. vaknade inatt vid halv 5 av att det bara dundra i hela huvudet , skulle upp och ta alvedon men då hade vi ingen. la mig igen och somnade om , vaknade vid 6 och då kom mamma på att vi hade alvedon brus, tog en sådan äckligt snuskig sak, försökte göra mig iordning inför skolan , men gick inte så bra eftersom huvudvärken satt i hela bakhuvudet ochi nacken , minsta rörning så kändes det som att hela huvudet var krossat.

så det blev att vara hemma. så jag har i princip sovit hela dagen, följde med mamma och syrran till degerfors för att ta ut mina sömntabletter på apoteket, klarade faktiskt det.

nu så har det släppt lite i nacken så ska nog försöka sova en stund innan unga mödrar börjar och hoppas på att det släpper .


hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0