Prutt Fis på den där Rubriken !

hopp nu ligger man här i denna sleta soffa igen och kolla på halv 8 hos mig med syster yster , mamma kom precis genom dörren så nu blir det dunder mys i stora lass<3
vi väntar nämligen på att sol fest och oroliga föräldrar , om jag nu sa rätt namn , men det håller jag tummarna på :)

Dagen idag har varit mer än kaotisk , var stressad nere och allmänt inte med för 5öre .
stannade hemma från skolan , och låg messt i soffan.
skulle på möte i skolan om min UNDERBARA frånvaro.. sjukt.
som jag antagligen sa i mitt föra inlägg , att man vet exakt vad dom ska säga , AJJEMEN , dom sa precis som planerat , det som gör saken mycket roligare är ju verkligen att se den kissande vesslan HAHA neeh man får nog inte vara så elak igentligen :$ .
men iallafall. fattar inte vad jag skulle ditt att göra för man vet redan orden , så varför ödsla bensin på den resan liksom !?
men men gjort blev det iallafall.
slutade med att jag ska söka tid på vuxen psyk för att få hjälp med min stress och panikångest , beställa tid om mitt blodtryck så jag kanske kan få tabletter för det .
ska även gå upp till något på 3 våningen så jag kan göra läxor och sådant dylikt.
och jag ska även få gå ut från lektioner och sådant utan att lärare frågar varför pga av min panikångest så måste jag komma i andra tankar så jag inte svimmar och sådant , och det kan faktiskt kännas skönt att ingen frågar .

¨måste även tacka mamma som klippte mig ,följde med mig och även stöttar mig sådär som hon gör ! <3

neeeh nu blirre den där grejjen.

hejs :)

David Berg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0