i can do this !

Nu nu nu...sitter jag bara här ! Haha :) .
Blev att vara hemma pga av min underbara mensverk ! tack så mycket för den som uppfan att vi tjejer ska känna den här UNDERBARA smärtan , jag verkligen älskar den ;) eller inte ! .
men men , det är ju bara en gång i månden som Tur är ...
så nu sitter jag här i den där sletna soffan igen , kunde inte somna där heller pga att det var musses klubbhus , så nu SITTER jag , och då bläddra jag igenom och fick se att Grays anatomy var nu :) så det finns nog en snäll stjäl där uppe iallafall <3

Vad händer för lilla fröken Wanberg idag ? JO hon ska försöka hjälpa mamma att städa åt mormor och morfar , även handla i Degerfors. Efter det blir det att försöka hinna ut i skogen så jag hinner stressa ner innan sängen !
för Fanny ska nämligen jobba med allt nu , jag ska klara detta ! mitt mål är att klara min gymnasie uttbildning , aldrig komma till den där rektorn .. och helt klart börja må bra med mig själv igen ! .

och jag måste även tacka familjen och min pojk för allt ni har gjort för mig ! utan er vore jag inte där jag är idag NU ! <3

och min vovve , henne får jag verkligen inte glömma ! hon är sådär gulligt fin nu när hon tappar sommar pälsen , hihi hon ser så lurvig och allmänt fluffig :$ sådär så man verkligen vet att en kram från henne är som en nallebjörns armar runt sig ! <3
och just det att känna att hennes hjärta slår , att hon andas och verkligen bara finns där just nu med oss , allt det är en helt fantastisk känsla ! tänk liksom , jag opererade mig , fick inte äta , allt var mörkt jag hatade allt och ingenting var kul.
så helt plötsligt kom hon in i bilden, 3 dagar efter operationen, hon vart ljuset från det där svåra ! <3
hon betyder fruktansvärt mycket för mig min lilla nalle ! <3


igår pratade jag extremt mycket med min pojk , gaah älskar verkligen den där underbara killen, som även är min , kan ni fatta han är min !? till och med jag kan inte fatta att JAG har den där underbara guld killen :$ <3 förut var det bara en dröm , men den blev verklighet , <3

nu ska jag nog lägga mig och glo på lite grays anatomy , dricka cola, äta bacon snacks , och mitt i alla dessa godsaker så är nog ta mig fan David den godaste :) <3


TJILIVIPPEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0