14/9-2011

är precis det datumet som det är idag .
Inatt blåste det som sju svåra år , vårat träd brakade bakom bilen , en gren hänger lös på andra trädet och sedan flyger våran grannes rosa badring in på våran gård , och om man bär tillbaka den så nog är den tillbaka på samma ställe som innan , den älskar oss helt enkelt!

igår var jag hemma pga att jag smarthuvudet strssade innan läggdags , så det slutade med att jag vaknade och hela världens snurrade i ett par timmar.
idag var jag hemma pga att det blåste , jag kunde inte sova , och utan sömn leder till huvudvärk..
så nu har man tagit alvedon , sovit och dragit på sig sina älskade glasögon ! .

och mitt i allt ståhej , så saknar jag min David extremt mycket , allt känns 1000 ggr svårare utan honom.
han är den rätta helt enkelt , den som man ska dela allt med här i dena gryma värld !

på Torsdag ska jag även på möte i skolan med skolsyster, rektor, mentor och kuratorn . dom ska prata om min skolgång , om att jag har varit borta så mycket.
jag vet inte ens varför jag ska på det där mötet för jag vet exakt på ett ungefär vad dom kommer säga ..
" hur ska vi göra för att du ska komma till skolan " " varför detta och det här "
Jga hatar sådanna möten för man blir helt naken , alla sitter och glor på en ..
och just det att allt som säger får dom hela tiden att få det att låta som att jag skolkar.
och just det stör mig extremt..
för just det att dom inte kan kolla från mitt hål , hur jag mår hur kämpigt det är när det är stressigt , min megrän .
men hela tiden får dom det till att jag inte vill till skolan.
neh jag valde exakt samma linje pga att jag inte gillar det..

neh usch och fy..

nu spöregnar det också. kan inte solen skina en liten stund iallafall :) ?
skulle vilja grilla en sista gång ju
åhhh en grillad korv med bröd !

ska även försöka städa lite sen om huvudvärken försvinner någon gång , håller tummarna på den !

Måste även säga att min hund är nog den fantastiskaste i hela världen.
för världen kanske hon inte är det , men för mig är hon det !
hon lyder inte alltid och hon gör massa bus , men mitt i allt det där så finns hon alltid där när det är svårt och torkar bort tåren och skakar tänder , samtidigt som hon kollar frågande med sina vackra bruna hundögon ! <3
och att bara veta att hon kommer finas där varje dag när man vaknar är helt fantastiskt ! <3

Har även hunnit kommit ikapp en bit på vägen på de teoritiska ämnena. så jaaah vi håller tummarna på att allt löser sig.


neeeh nu ska jag försöka få i mig några choklad sticks och se om jag orkar göra något mer.
på återseende / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0