Söndags mys ! :)

Idag blir det nog ett kort inlägg pga att jag helt enkelt inte ens vet vad jag ska skriva om !

hänt fröken Fanny under helgen då ? i fredags så fick jag följa med mamma in till degerfors för att handla inför helgen, igentligen skulle mormor och morfar med in men eftersom vi var tvungna att hämta min lotsas pappa på lastbilscentarlen i karlskoga och syster var med honom så vart vi full bil..så det blev inte ett dugg som vi hade tänkt oss.

igår gjorde jag inte ett piss, mer än att prata med min pojk , hihi min lilla fis , Japp , här ser ni världens lyckligaste tjej skriva att hon älskar världens bästa man som gör henne till den där lyckliga tjejen :) <3

Idag då , min lotsas pappa åkte och jobbade , så det tackar vi för , för nu får nämligen Fanny sova med mamma och nu slipper Fanny sova själv :$ <3
var nyss hos mormor och morfar och spelade bingo och hade det trevligt :) .
har även kollat på Gustavsson 3 trappor, men det tog ju slut nyss så nu är det lite stefan och krister på tvn :) <3

men men nu ska Fanny sluta skriva lite, och ha det extremt familje trevligt :)

på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0