Onsdags mys :)

Onsdag och det känns ganska bra,
igår slutade det med en tur till sjukhuset, fick vrål ont och´det bara dundra i örat så det fick bli en tur till karlskoga kl 7 på kvällen, missade 4 stjärners middag och halv 8 hos mig , men dock fick jag örondropparna som inte går att få tag på apoteket än på ett tag.
tydligen hade dom läkarskåp med mediciner så dom hade 3 tuber kvar så jag fick 2 . Tack !! :D

så idag så ringde mamma till öron och pratade med dom om dropparna .
vuxenpsyk för att få tid,
barnmedicin för att dom skulle skicka remis för att jag skulle kunna komma in fortare in till vuxen psyk.
kuratorn för att ställa in mötet med rektorn.
hm var det mer ?
iallafall ska hon ha ett stort tack för allt hon hjälper mig med! jag är grymt tacksam för att ha en sådan underbar mamma ! älskar dig sörru ! <3

mamma fick ett samtal vid 4 om att jag skulle börja med örondropparna , så om en vecka ska det där röret ut.
så jaah Fanny Wanberg håller helt enkelt på att abortera bort sitt rör :D
får se om David följer med in när det där ska ut , hoppas det för gillar inte känslan ! .

får inte glömma att vi skjutsade in Emma plutt till komvux och handlade lite smått och gott :)

neeh nu får vi se vad kvällen har att erbjuda !
ha det bra alla :)
hejs ! / Fanny Wanberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0