Onsdag ?

hm jaaa det måste väl vara Onsdag idag ? jo vi kör på den.
Onsdag idag nu då, Mamma ringde till komvux och dom trodde att jag kommer kunna komma in där :) .
DAMN vad underbart !!!
någonting jag verkligen ser fram imot.
så den 19 är det möte i folketshus i degerfors för att göra upp en studieplan :)


var inne på apoteket för att se om mina UNDERBARA "not " örondroppar hade kommit så jag kan ta det i en vecka och sen dra ut skiten men nepp det var fortfarande slut..
men det ska ju komma in någon gång nu i Oktober så jaah , känner mig inte ett dugg taggad , men man kan inte få allt som man vill , upp med hakan och kämpa , vi har gjort det förr och vi kan göra det igen ! WOOHOO .
vet fan inte vad jag skulle göra utan min bby min mamma och alla, för jag är verkligen liv rädd , men med er så får ni mig att komma i andra tankar för en stund , ni är bäst och jag älskar er oerhört mycket ! <3
sen får man ju inte glömma älskade farsgubben i himmelen , känns som du har hållt tummarna för mig för nu vänder verkligen allt till det bättre känns det som ! :)

Ikväll står Efterlyst på schemat , hoppas på en dunder kväll :)
och sen så funderar jag även på en promenix ? shit det var verkligen länge sen jag Fanny Wanberg tog en promenad ;o meeen på med vantar och mössa sen kör man , om febern är borta förstås ! :)

nu har jag skrivit av mig lite ,
hejs / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0