Man down ;D

NU äntligen känns det som saker och ting börjar ordna sig sakta men säkert !
Mötet på komvux gick ju jätte bra :) .
gjorde en studieplan och han sa att han aldrig hade varit med om att någon inte hade kommit in men han kunde ju inte LOVA något , men det vorre ju underligt om inte jag skulle komma in , men jag har ju min lilla otur ! :$

får se nu när jag får mina örondroppar och när dom ska rycka ut mitt fina fantastiska rör som jag älskar så mycket !

Glad musik som rent ut sagt STRÖMMAR genom högtalarna , haha jag är nog tillbaka igen !! :D
förkyld röd om kinderna och näsan men damn jag känner mig ändå grymt läcker ;D

hur dagen var idag då , vaknade skickade sms till min absolut finaste pojkvän , om han visste hur jag känner rakt igenom ! <3
åkte in med syster till komvux lasarettet lidel och köpte cola och sedan till degerfors kronhallen och sedan på möätet , var grymt nervös innan för att jag rent ut sagt kunde svimma , vart lite snurrig men han hade ju snurr stolar så med lite rörelser så kändes det lite bättre !
men ingenting slår ju när jag får panik ångest och David sätter sig bakom håller en hårt och gungar åt sidorna och bara älskar dig älskar dig ! gaah helt underbar ! <3

man glömmer bort så lätt hur bra man har det , iställer borde man påmina sig själv så man kan påmina den man älskar hur jävla Fantastisk den är ! <3

men men , nu vet jag inte vad jag ska göra , ta en cola kanske ? hm jaaah det blir det allt !

over and out !

/ Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0