slår på stort ! :D

Japp , jag och min finaste slår på stort idag, vaknade vid en 6 på morgonen´och kände oss relativt vakna och pigga.
och eftersom vi är väldigt tidiga med att äta annars , så kunde det ju inte stoppa oss från att det var lördag och att man kunde ha myst extra länge, Nix ! det fick bli att börja med att göra lasagne ! MUUUMS !! :D
som jag har längtat .
så nu har jag gjort mig iordning, diskat upp allt vi använde igår och även bäddat sängen någorlunda som man kan när man sover i en luftmadrass som jävlas ! men den har faktiskt varit riktigt snäll dom här två nätterna :) .
så nu sitter jag här med uppsatt hår , ser ganska trött ut men ändå nöjd, och känner doften av det goda min bby gör ! och pointera att han gör det med KÄRLEK ! maten kan inte bli bättre om man inte lägger till lite love ! :D

kan även säga att det luktar godomligt gott .

Dagen som blir idag då ,
blir att gå ner och kolla om det finns någon tvätt tid idag, även hjälpa mormor och morfar med datorn :).
sen får man inte glömma lördags mys med film tittande och gottigheter ! :D

Igår gjorde David hemma gjorda pommes till mig och även hemma gjorda chips , ingen fy skam där inte ! neepp neeepp !

vill ha dyng kåt och hur helig som helst, men den är ju verkligen slut såld nu bara för jag vill ha den....
gaah men men den kommer väll tillbaka i sinom tid i sinom plats.

Jaja neeh nu ska jag försöka hitta på något bättre att göra än att sitta här :) .
tjilivippen ! :D


David Berg, Jag älskar dig mer än ord kan förklara ! <3 :)


/ Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0