i loved you first <3

Gud det har hänt så in i bomben mycket under den här tiden.
Jag har ju dragit ut mitt rör , vet inte om jag skrev det sist ?
hm iallafall så var ju David och Mamma med mig , min Pojk höll mig i handen. nog gjorde det ont men med en varm kärleksfull hand i min så kunde man inte mer än att gilla stunden <3

i Torsdags så fick det bli pilgården för att få remis till Vuxenpsyk i Karlskoga.
den " gubben" på pilgården var grymt bra så han är den första som får tummen upp av mig ! .
ända var att han kollade på mig med hund ögon som han tyckte "synd" om mig ,¨förstår inte för så farligt är det inte när jag har min pojkvän.
sjukt , ovasett vilken sorts av panik ångest jag får så kramar han mig ALLTID hårt och försöker få mig att lugna ner mig , andas med mig som man säger ! :)
är grymt glad över att ha min mamma och min pojkvän, vet inte vart jag hade hamnat utan dom.. ! <3
Älskar er trots att jag inte visar det så jävla bra men det gör jag verkligen !

Nu har det även börjat bli så mörkt ute så nu kan vi äntligen tända ljus på pappas grav varje helg :) något som jag tycker är lugnande och ett sätt att komma älskade pappa närmre ! <3
Hade även tänkt visa David alla tidningsutklipp på pappa som vi har klistrat ihopp i en pärm <3

och SNART börjar komvux. i Januari , måste verkligen börja ta tag i mig själv och fixa mig själv så jag är fit fore fight igen :) .
men det känns skönt att börja på nytt igen , nytt ställe nya val möjligheter.
för bergslag gick verkligen inte...
tyckte förr att letälvsskolan sög men DAMN vad jag hade fel !

Igår btw så fick jag mamma och David åka till Hova för att hämta en "bokhylla" eller vad man kallar det, stort och fint var det iallafall .
och en bäddsoffa som jag och David har nu uppe i Ronnys lägenhet :) .
Här har vi nu varit i 2 veckor och en dag idag.
och innan bäddsoffan sov vi en i luftmadrass som har satt sina spår i min pojkväns rygg, sorry mannen ! <3

Men men nu ska jag återgå till min underbara man :) .
på återseende .
/Fanny Wanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0