woohhooo !

Nu ska vi köra igen !! .
Idag skulle min Älskade pappa ha blivit 52 , saknar dig obeskrivligt mycket och jag hoppas att alla änglar där uppe har gjort en helt fantastisk tårta med massa ljus i ! <3 Jag älskar dig och Grattis !! <3

Tanja smet något så fruktansvärt ! har aldrig blivit så rädd som då , gumman gör det aldrig igen !
det gick bra slutade med gräsfläckar , svullnad i ryggen örat och kinden! <3

och just nu känner jag bara för " work it " .
jag tänker hjälpa mer hemme , vara en bra dotter barnbarn mm .
springa och gå ut och gå för min egen skull för att få bättre kondition och så jag klarar av mig själv , blir starkare helt enkelt.
bli en bättre flickvän , visa all min kärlek och ge 110 på detta förhållande , vill aldrig förlora dig bby !! <3
försöka vara till så mycket hjälp så mycket när någon behöver prata ut !! .
försöka vara mer med vänner som verkligen förtjänar min tid ! .
bli en bättre matte till tanja , ge henne all min kärlek och omsorg och gossa och pussas hela dagarna :$ <3
skötta om mig själv får jag inte glömma heller !
puscha andra till något bättre ! .
kanske har glömt något , meen heey det är mina planer så vad spelar det för roll , dom finns i min hjärna :)


hopp nu undrar ni säkert vad Fanny gör nu ? naaah det tror jag inte , men ni som inte orkar läsa så säger jag hej då nu och ha en trevlig dag.
men ni som vill veta så :

kom nyss upp från att ha kollat på tv med mamma och tanja med mycket mys och glo på tanja :), var riktigt gott ! tack mamma :) <33

och nu sitter jag på övervåningen , lyssnar på kelly clarkson - my life would suck without you . riktig dunder låt :).
väntar på att min fantastiska pojk ska ringaaaa :D <3


men men mer får ni inte veta ;D

hejs /FannyWanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0