tjosan i trosan.

Hopp nu är det Torsdag morgon , vaknade av att Tanja kom in och pussade på mig och somnade på min mage xD , min lilla plutt <3

idag står det spagetti och köttfärssås på menyn , och mamma ska sedan äta gädda , tror mamma har längtat riktigt länge på det :D Min mamma ÄLSKAR fisk !! :).

Kanske blir att köpa hårfärg idag ? det hoppas jag på för min utväxt är EXTREM ! ser nästan grå hårig ut ! .
Min fästman som Doris kallar honom för , kanske kommer imorgon :) gud vad det skulle vara UNDERBART i stora lass ! <3 finare människa går inte att hitta i denna värld ! <3

igår då , hur gick mitt möte hos rektorn, jo nu har jag slutat skolan , sommarlov, ska bara in 2 gånger innan dom andra slutar och gå hos kuratorn , och sen nästa år när jag ska börja 1an igen så ska jag börja gå ditt direkt .
hoppas väll på att det funkar , för nu är det sista chansen för lilla Fanny Wanberg.
Jag börjar nog bli gammal xD.

sen får jag höra hela tiden att det syns på mig att jag har gått upp i vikt i mitt ansikte ? jag märker då ingen skillnad ;o.
men men , blir jag en kanel bulle så klagar jag inte för de.

Idag blir det att åka till Tandläkaren vid 20 över 3 och sedan blir det att dra vidare mot storfors till min morfars föräldrars grav och sätta blommor till mors dag :).

jag vet fortfarande inte vad jag ska ge mamma ? ..  gaaah har inte köpt någt på flera år och hon om någon förtjänar verkligen det för allt hon har gjort för mig <3
men men det får vi se vad som händer <3

nu ska jag hjälpa super mamman med maten , hejs
puss/Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0