shake it !

Jaaao , mamma tyckte att det var dags att jag uppdaterade bloggen, men jag har verkligen blogg black out !! .
men nu ska jag iallafall försöka berätta om det som är värt att skriva om !

För ungefär 2 veckor sedan så följde jag med Emma när hon skulle pierca sig , tyckte att hon var grymt modig som vågade gå in själv , en annan hade vänt i dörren.

Maxi i kristinehamn har öppnat igen och en sak som är helt säkert är att den är mycket bättre än karlskoga...
Kristinamn är så jag vet inte, typ mer saker mer möjligheter ! .

Ronny, mamma och jag har fyllt år.
Min pojkvän kom hit under min föddelsedag , och jag kan säga att det var en av dom bästa helgerna och föddelsedagar :) <3

försökte även plugga idag men det gick inte som planerat !! .

Var även och åt pizza på lördagen , fick bli pommes med kebabsås , mamma tog en Haawai och min bby tog en carlzone :) och han tyckte åtorps pizza var god , lite anorlunda smak men den var god ! shiiit vad Åtorp är bra :).

Nu sitter jag och glor på house med mamma , och det känns grymt bra , pappa kommer inte hem så ska sova hos henne också ! GRYMT !! :D

och känner mig grymt taggad för :
Åka tlll David.
Tatuering .
sommar.
med mera :$ <3 
känner mig även grymt sugen på att meta , se hur flötet åker ner sen drar man upp en badare , riktigt längtar nu ! .

Just nu känner jag mig grymt snurrig , trött mm , tror det är tablettens fel.

Nuuu har jag uppdaterat lite , så ni får nöja er :).


hejs / FannyWanberg

David Berg ! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0