Ny Dag..

Hopp nu är det Lördag morgon och jag kan ju inte direkt säga att jag är helt pigg och fräsch.
Har grymt ont i halsen och lite snorig.. men men det ska man ta med en nypa salt :).
Igår fyllde min man David år och jag kunde inte vara där , och det är verkligen något som jag verklikgen inte känner mig nöjd med..Han var på min födelsedag och så kommer inte jag på hans !?
men men.

'sprang även lilla barkbannan med Emma Wanberg (min syster).
jag klarade hela men var helt död när jag var klar xD . men jag är grymt stolt över att jag gjorde det men idag har jag ju fått ut över de , träningsvärk i magen och låren (y)

Vad händer lilla Fanny idag då , jaao nu sitter jag ju bara här och vad jag VET ska hända är att jag nu ska hjälpa mamma med maten, vill inte ha den vanliga maten så ska laga stuvade potatis till mig :$ MUMS ! älskar tjock sås !! <3

jaja nu har jag skrivit av mig lite så nu blir det inget mer ! hihi.


hejs / FannyWanberg<3

Älskar dig David Berg ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0