Feels like home !

hopp nu är jag hemma efter att jag har spenderat en helt fantastisk helg hos min pojkvän David ! <3
kan ju berätta för er att jag var grymt nervös pirrig och massa fjärilar i magen , för att träffa min snyggings foster föräldrar , men som många gärna känner igen sig i så är det inte alls som man tror och man hade ju önskat att jag hade tagit på mig modigheten lite tidigare för dom var grymt snälla :)

Min bby då , vad kan man säga mer än att han verkligen är allt ! , och då menar jag verkligen dröm prinsen ! , när jag mådde dåligt stod han och hållde om mig hela tiden , han visar kärlek , och verkligen gör så att dom situationerna som är jobbiga går att genomföra, men dig David är jag trygg ! , det känns ju som jag är hemma när jag är i dina armar ! <3

som sagt så är jag hemma , vad har jag gjort dom här timmarna jag varit hemma ?
jo jag har ätit korv med bröd , duschat druckit cola och glott på tv:)
snart börjar bb live också , så det blir det att kolla på med Familjen ! <3

ska även sova hos min underbara mamma inatt ! <3

jaja lite uppdareringar , är det något får ni helt enkelt fråga live , hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0