Battlefield

Måndag morgon nu då , känner mig grymt trött och har antagligen fått en förkylning i ljumsken igen... gråter nästan bara av att gå över grindarna.
men men blir att gå ner och ta en alvedon sen
Idag då , så är det där oönskade kurator mötet eller vad man ska säga , ser verkligen inte fram imot det men man måste ju ge saker och ting sina chanser.

Varför kunde inte fröken Wanberg sova då , jo för att hennes Älskade skulle med sin foster far ut på sjön när det stormade.. och det skulle bara ta ett par timmar sen skulle han ringa, och han ringde aldrig :/ så inget god natt blev det så har sovit as oroligt ifall han trillat i eller rent av skaddat sig.
men såg på facebook att han hade skrivit vid 12 så nu kan jag slappna av lite mer<3
min maan lever xD .

vad har hänt då , åtorpsdagen har ju varit , vann på tipspromenaden för fösta gången så mamma valde ett armband till mig <3
men som sagt mina handleder är så jävla små så den kan jag inte använda , Fan..

jag stannade hemma när det var puben på kvällen , och det var ju tur för dte var inte så mycket folk och rätt så tråkigt ändå .

igår hämtade vi min älskade syster i Kristinehamn och sedan fick det bli en pizza från babilon , duschen sen en promenad .

var även morsdag igår med , det går man inte glömma , säger än en gång grattis mamma <3 älskar dig !! <3

Idag får min pöjk tillbaka sin mobil , som jag har längtat ;D <3

men nu är jag hungrig , så ska skynda på mamma (a

hejs

puss /Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0