23/5-2011

så nu är det måndag också , Emma och mamma har somnat i soffan och jag sitter och väntar på att "vi ska få barn " ska börja :) . har fastnat på barn teamat något inerligt :)

Dagen då ,hämtade tidningen åt mormor och morfar , sen åt oss . skalade potatis , diskade , bäddade slängde i en tvätt maskin  lagade mat med mamma , fick bli farma biffar brun sås och potatis och det var grymt gott :D .
hängde upp tvätten la mig i soffan och somnade som en gris :$ .. vaknade av att vi skulle till Hova med mormor och morfar och hälsa på hennes syster :) , mycket trevligt ! :D
kom hem gjorde hamburgare med bröd , gjorde rent dammens filter och fylde i mer vatten .
spolade av bilen med vatten och drog in slangen .
och nu har jag ju hamnat här som ni ser (aa)<3

senare idag då , blir att kolla på det där , prata med min pojk , hämta pappa i Nyble vid 6 och sedan hem och kolla på Big Brother .
Gurkan åkte ju ut igår och det gillades verkligen inte..
sen får man inte glömma att man ska dricka massa cola och sova hos mammi :D <3

men nu ska jag till mormor och morfar , nya uppdateringar kommer imorgon :D

hejs /Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0