14/5-2011

Hejsan igen , jaao som ni ser så överlevde jag fredag den 13 :) .
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om som vanligt. men jag ska iallafall försöka.
Jag har börjat locka min lugg , har ALLTID viljat gjort det , på något sätt är det bara jag :) .
men nu när vi fick en plattång som verkligen går att snurra runt , så är det här min stil varje dag , och jag kan faktiskt säga att jag trivs att slösa 10 minuter på min lugg , något som gör mig glad helt enkelt :).

Lite om vad som hänt det senaste.
pratar inte så mycket med David längre pga att hans mobil har stängt av sig så han har fått låna sin bror mobil som verkligen inte har bra mottagning så man hör inte så mycket , och det är verkligen något som jag tycker är synd :( .
det gör mig lite ledsen varje dag eftersom jag älskar min pöjks röst och hans sätt att skoja till och prata med <3
men vi klarar det ! får bara kämpa lite extra :) <3

idag kanske det blir att dra på fotboll med syrran , Nina och kanske Emelie om jag inte hörde fel ?
kan nog bli kul :).

just nu sitter jag och glor på high scool musical 2, tycker det är extremt varmt ! .
och vad som komma ska då.

det som jag helt klart ser fram imot är att jag kanske ska till min älskade den 20 :$ <3 så jag håller tummarna på det och verkligen ser fram imot det ! <3
saknar min älskling något fruktansvärt och att vara ifrån honom är svårt ! <3
JAG ÄLSKAR MIN DAVID BERG ! <3

min mormor fyller ju snart år också :) .

men men.

nu har jag skrivit av mig lite och jag tror jag säkert har glömt något , men det får ni stå ut med :)


hejs /FannyWanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0